Tuesday, November 24, 2009

DIA DATANG LAGI!!

Dapatkan Mesej Bergambar di Sini


Am really hates this kind of situation...benciiiiiii...!! Hopes, kalau lah hidungku ini vole ku tanggal and tengok apa bendanye yang rasa macam merayaps2 kat dalam nih.. then ambek ridsect, ku hapuskan ia!! Huwaaaa...

Tapi, padan jugak dengan muka haku...!!!~~ puncanya aku makan few kerangs kat dalam char kue teow yang mama makan (isnin malam, dinner kat Restoran Idaman @ Larkin Perdana) .... masa aku ambek tuh, mama pesan a few times.. kalau gatals nanti jangan bising. Inilah akibatnya... menderhaka!!! huhuhu... Apa taknya, those kerangs nampak sungguh gebu ..-ahaks..- and macam lazats untuk menjadi habuan mulutku..ekekeeee..

Sewaktu dalam claz haku tak henti bersins.. sure those members tak selesa..abes nak buat camane.. sorry ea, kengkawans..~~ syukur the next claz, cancelled. Badan aku nih pon dah rasa 'dedor' semacams.. kebetulan mama offed arini coz adik kene diarrhea.. am asked mama to fetch me kat tempat biasa..

Malam, hidong ku berdarah plaks.. adoyaii.. tak selesa sungguh... Mama, ayah & adiks2 dah zzzz.. so, aku melayans lah rasa tak selesa nih sendiriks..

Well, sesekali Allah tarik nikmat sihat.. ~~aku redha, dan bersyukur di atas segala ketentuan-Nya.

Be strong Najwa!!!