Friday, July 8, 2011

Kembali ke Medan Perjuangan

Alhamdulillah, Asar tadi aku dah sampai semula di kolej. Then terus kemas segala barang dan basuh segala pakaian kotor. Malas nak tangguh, homeworks banyak. Slides untuk presentation, paperworks, ready untuk tasmi'.. hmm, doakan aku lancar ketika tasmi' ya -hari Isnin @ 11 Julai.

Even, aku tak balik rumah pun hari ni. Mujur, kawan-kawan ramai yang tak balik. Cuma Mira aje terpaksa balik, kerana ada hal mustahak antara hidup dan mati.. (mustahak sangatlah konon pada dia, pada aku masalah biasa aje...ahaha..) Kem pun dia tak dapat join, padahal orang kuat MPMM. Semoga semuanya berjalan lancar, ya Mira.. senyum dan jalan dengan santun.. cakap tu janganlah gagap pulak. hehe.. (Kasmaahh!! Kau kena tau cerita ni... hehe)

Sebelum balik, mama/ ayah hantar nasi goreng  ayam sambal  warung Saga, untuk santapan kami. Macam tau-tau aje kehendak perut saat ini. Ada pulak oren twister sebotol besar.. mmm, nikmat indah yang sukar untuk dilafazkan dengan kata-kata..

Alhamdulillah, Terima kasih atas rezeki-Mu pada kami ya Allah. Nikmat-Mu yang manakah hendak didustakan?? Allah.. Allah.. Allah..!

0 comments: