Saturday, April 25, 2009

SELAMAT HARI LAHIR


24-04-2009

Alhamdulillah, segala puji bagi Allah yang menjadikan alam ini.. yang masih lagi mengizinkan ku untuk terus hidup di bumiNya yang sangat indah ini.. yang masih lagi mengizinkan ku mengecapi nikmat dunia..


Tanpa disedari sudah 19 tahun aku menjadi penghuni bumi ini.. menjadi hambaNya dan menjadi umat nabi Muhammad s.aw.

Terima kasih, Ya Allah... melimpah ruahkan aku dengan nikmat yang pelbagai.. sentiasa melindungi aku dari kekejaman syatan durjana.. sentiasa memelihara maruahku biar aku sering saja alpa dan lalai dengan tuntutan duniawi.. hina sungguh aku ini ya Allah.. mempermainkan keagunganMu.. maafkan aku ya Allah.. maafkan aku ya Allah.. maafkan aku ya Allah.. sesunggunya aku dari kalangan orang-orang yang zalim..


Tiada tuhan yang ku sembah melainkan engkau ya Allah, dan aku naik saksi bahawa nabi Muhammad itu pesuruh Allah

0 comments: