Thursday, November 5, 2009

Nikmat yang ditarik olehNYA

Sejak semalam perut saya sakit semacam. Tapi yang peliknya selera makan tetap seperti biasa... hehehe.. Saya lihat mama kalau sakit perut or pening ke, selera makan dia pun turut hilang.

Bangun pagi ni, masih menyengat segala rasa tidak selesa di dalam perut. Hari ini cuma ada kelas Tasmi', so can be xcused... bererti, saya kena hantar lebih hafazan untuk kelas esok. InsyaAllah.

Lepas mama/ ayah pergi kerja saya menghadap TV.. entah apa-apa saja program TV yang saya tonton sekadar menjadi halwa mata, sedangkan fikiran saya sibuk melayan dan memujuk rasa sakit perut yang menyucuk.

Sesekali ditarik nikmat sihat dan selesa, oleh Allah.. sebagai peringatan agar tidak leka. Sesungguhnya segala keselesaan, kesihatan, keindahan adalah milik Allah jua. Jangan seronok sangat Najwa!!!