Tuesday, April 24, 2012

Terima Kasih Cinta

Rasulullah S.A.W bersabda yang bermaksud: "Sebaik-baik manusia menurut pandangan Allah (Islam) ialah orang yang panjang umurnya dan baik pula perbuatannya, sedang seburuk-buruk manusia ialah orang yang panjang umurnya tetapi buruk pula perbuatannya"(HR: Ahmad dan al-Hakim)

ALHAMDULILLAH

240412..

Terima Kasih ya Allah atas segala nikmatMu..dipanjangkan umur dan dilimpahkan rezeki yang tidak di sangka-sangka serta dianugerahkan ramai sahabat yang menyintai-Mu.. Mendoakan aku tanpa ada rasa sangsi, semata-mata kerana-Mu ya Rabb..Serasa ingin ku peluk seorang demi seorang, sebagai tanda penghargaan..(hepppsss!! girls jeks kayyyyy!!! potong tauuuuu..orang tengah syahdu-syahdu ni!! -LOL-)

DOAKU..
Ya Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang... Kau rahmatilah kesemua mereka yang telah mendoakan aku ini ya Allah..Kau kasihilah mereka dan ibubapa mereka serta ahli keluarga mereka yang lain..Kau permudahkanlah urusan mereka..Kau permudahkanlah sahabat-sahabat Dan saudara-saudaraku yang akan menghadapi peperikasaan yang bakal menjelang.. Kau peliharalah kami semua dari hasutan syaitan dan fitnah dajjal..Kau matikanlah kami dalam khusnol khatimah...Kau lindungilah kami dari kesengsaraan hari akhirat..Kau peliharalah kami dari azab api neraka..

Ameen..ameen..ameen..ya Robbal 'alameen.


REZEKI ALLAH:

Alhamdulillah, yang memberikan kami rezeki yang melimpah ruah untuk dinikmati. Makan Malam Istimewa pastinya.

Lokasi: Mama Chop Papa Grill, Taman Universiti.

Hanya setelah ayah dan adik-adik pulang dari solat Isyak di Surau barulah kami keluar..Kami kelaparan, hingga lupa untuk merakam gambar makanan dan minuman buat kenangan.


lamb chop - mine!
(gambar dari google)

adik dan syamil berkongsi mix grill. portion banyak dan besar.
(gambar dari google)

Rib Eye Steak - untuk mama
(gambar dari google)

Ayah, hanya minum air teh O segelas besar, kerana masih kenyang katanya.

*Lagu Latar: Terima Kasih Cinta/ Afgan