Friday, April 8, 2011

Happy Birthday Pokde!

Happy Birthday.. My Luvly Pokde Chem!

Pok De @ Shamsul Akbar & his cutest Wifey (wink3x)
location - Bangkok
time ni Pokde bawak family dia, aku n mak dinner



::luvly Mokde::
[kami serasi]


his luvly dotters
Left: Hani Yazlinda(1st)
Right: Hannah Khadijah (2nd)
location: Bangkok Embassy
pic ni aku ambil masa ziarah mereka pada Okt 2010




sweet kan mereka..
location - Bangkok International Airport
April 2010
aku snap pic ni, time mereka & pokde hantar aku, mak & kakak balik


his 3rd dotter
Husna Safiyyah
location - Rumah Mak/ Tok @ Taman Daya - JB
Time ni kakak jadi pengantin


~terima kasih atas kasih sayang tidak berbelah bagi pada kami bertiga~
terima kasih atas kesabaran melayan kerenah yang menduga kesabaranmu
terima kasih, tidak melupakan kami meski ke mana jua Pokde berada dan pergi
terima kasih ..terima kasih.. terima kasih..
hanya Allah jua yang akan membalas segala budimu itu..

semoga dipanjangkan usia dan ditetapkan iman olehNYA
semoga Pokde akan sentiasa di murahkan rezeki yang barakah olehNYA
melimpah..melimpah..melimpah dan terus melimpaaaahhhh..
(melimpah ke poket saya juga..ekeke)
ameen..ameen..ameen, ya Robbal 'alameennn

pssttt~ wish sangats pokde duduk Arab Saudi Emmbassy pulak lepas ni..
dekat dengan rumahNYA.. dekat dengan Rasulullah dan para sahabats..
ke, Egypt?

hehehe

0 comments: